About Me

My photo
Alor Star, Kedah Darul Aman, Malaysia
Hi! I'm Lee Guan Aik (State Assemblyman for Kota Darul Aman state constituency Retired RMAF Senior Non Commission Officer/PC-7 Aircraft Engine Instuctor 1972-1991 Birthplace: Alor Setar Qualification:Senior Cambridge/Malaysia Cert.Education. Education:Sultan Abdul Hamid College, Alor Setar.

Friday, April 30, 2010

Pembukaan cawangan DAP Kuala Perlis









Pagi ini jam 10.30 saya menyaksikan pemasangan signboard DAP Cawangan Kuala Perlis yang telah di tubuh dan bersama sama saya adalah a Sdr. Teh Seng Chuan dari Cawangan Padang Besar dan Ahli Majlis DAP dari Kedah Sdr Chow Hui Ping dan sebahagian ahli DAP Cawangan Kuala Perlis. Dengan ini saya mengucapkan tahniah dan sangat berharap cawangan ini dapat menbantu menguatkan DAP Negeri Perlis dan PR di negeri Perlis untuk bersedia menghadapi PRU 13 di negeri Perlis.

Bersama sama saya adalah sebilangan besar ahli ahli DAP, pemimpin dari PAS dan PKR. Kami akan mengenalpasti tarikh yang sesuai untuk menjemput Sdr. Lim Guan Eng, (Ketua Menteri P. Pinang) pada masa yang terdekat untuk mengadakan pembukaan resmi.
Saya tahniah dan mengucap selamat berusaha untuk memberi khidmat terbaik kepada rakyat Perlis , DAP dan nama baik Pakatan Rakyat.